„Žalgirio“ arena išlieka moderniausia arena Baltijos šalyse – pristatytas naujas inovatyvus sprendimas

„Žalgirio“ arena tapo pirmąja arena Baltijos šalyse automatizavusia restoranų veiklą. Arena pasitelkė pirmąją Lietuvoje internetinę platformą, leidžiančią restorano lankytojams užsisakyti maistą ir atsiskaityti be jokios padavėjų pagalbos.

Per daugiau nei dešimtmetį nuo arenos Nemuno saloje atidarymo joje jau įvyko daugiau nei 1000 renginių, kuriuose apsilankė beveik 7 milijonai lankytojų.

Arena tapo neatsiejama Kauno miesto ir jo gyventojų dalimi bei vieta, kurioje vyksta didžiausi renginiai šalyje. Nuo konferencijų, parodų ir švenčių iki emocijas sprogdinančių Kauno „Žalgirio“ krepšinio rungtynių ir grandiozinių koncertų – visus šiuos dalykus galima rasti ir patirti būtent Nemuno saloje.

Siekiant kuo didesnio tvarumo ir norint teikti kokybiškas paslaugas, „Žalgirio“ arenoje startuoja pirmasis tokio tipo sprendimas Lietuvoje – „ForgetBill“. „Žalgirio“ arenoje jis jau buvo pristatytas per istorinį Eurolygos „Final Four“ turnyrą.

Masiniuose renginiuose lankytojai tikisi maistą ir gėrimus gauti greitai, kad nepraleistų svarbiausių renginio akimirkų. Klientams nebereikia laukti eilėse, grūstis ir ilgai laukti savo užsakymo. Kiekvienas „ForgetBill“ naudotojas, sėdintis arenoje ir stebintis rungtynes ar renginį, gali užsakyti maistą ir gėrimus vos per 45 sekundes, o sistema parenka artimiausią punktą užsakymui atsiimti. „ForgetBill“ komanda skaičiuoja, kad vidutiniškai maisto atsiėmimas trunka apie 2 minutes, tai yra penkis kartus greičiau nei stovint eilėse prie baro (vidutiniškai bent 10 minučių).

„Pasauliui judant skaitmenizacijos link, matome didėjantį atsiskaitymų telefonu augimą. Sekdami šią tendenciją, sukūrėme sprendimą, kuris žiūrovui leidžia mėgautis renginiu ir užsakymus atlikti nepaliekant savo vietos. Sprendimų, skirtų tik arbatpinigių mokėjimui yra veikiančių tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, bet mūsų sprendimas apima žymiai daugiau galimybių bei įtraukia meniu funkciją – klientas gali išsirinkti maistą ir gėrimus, sumokėti už produktus bei palikti arbatpinigius, ir vėliau gavęs pranešimą atsiimti savo užsakymą“, – dalijosi „ForgetBill“ bendraįkūrėjas ir direktorius Matas Malinauskas.

„Žalgirio“ arenoje šią naujovę išbandė jau daugiau nei 5000 rungtynių žiūrovų. Užtenka tik nusiskanuoti QR kodą ir sumokėti už savo užsakymą, o „ForgetBill“ sistema parenka artimiausią atsiėmimo punktą bei suteikia opciją palikti arbatpinigius.

„Mūsų partnerių „ForgetBill“ sprendimas ne tik skaitmenizuoja ir gerina vartotojų patirtį (nereikia laukti eilėse ar kol prieis padavėjai), bet ir lengvina restoranų dalią – mažina personalo darbo krūvį, padeda sutaupyti kaštus bei užtikrinti greitį ir kokybę. Džiaugiamės bendradarbiavimo pradžia ir jau matome realius rezultatus“, – pridūrė „Žalgirio“ arenos maitinimo paslaugų vadovas Tadas Štramaitis.

Ši naujovė „Žalgirio“ arenos lankytojams leis užtikrinti geriausią patirtį ir įpareigoja nenuleisti sau keliamų reikalavimų kartelės.

Kitos naujienos

Sportuojantiems miestiečiams – funkcionali Dariaus ir Girėno komplekso svetainė

Sportuojantiems miestiečiams – funkcionali Dariaus ir Girėno komplekso svetainė

Sužinokite apie artėjančius renginius, registruokitės į užsiėmimus. Plačiau »

„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius

„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius

„Žalgiris Group“renginių metu pradės naudoti daugkartinius puodelius. Plačiau »

Arenos partneriai

Privatumo politika
Kandidatų privatumo politika
Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama susisiekiant el. paštu: privatumas@zalgirioarena.lt
Slapukų politika
© „Žalgirio“ arena, 2011-2024. Visos teisės saugomos