Kaip įsigyti bilietą į renginį?

Bilietus į Kauno „Žalgirio“ rungtynes „Žalgirio“ arenoje galite įsigyti:
1. Internetu;
2. „Žalgirio“ arenos kasoje: Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas. Darbo laikas: I–V: 16.00–20.00 val.; krepšinio rungtynių metu nuo 16.00 val. iki vienos valandos po rungtynių pradžios; VI–VII: atsidaro dvi valandos iki krepšinio rungtynių pradžios – užsidaro viena valanda po rungtynių pradžios.

Kada atsidaro durys į renginį?

Į renginius durys atidaromos likus 1–2 val. Šią informaciją galite pasitikrinti „Žalgirio“ arenos renginių skiltyje.

Ar galima skenuoti/nuskaityti elektroninį bilietą iš mobilaus įrenginio?

Taip, bilietus galima skenuoti ir iš mobilaus įrenginio. Įsitikinkite, kad jūsų ekranas neįskilęs – tai gali trukdyti tinkamai nuskaityti brūkšninį kodą.

Kokio amžiaus vaikai į renginius įleidžiami nemokamai?

Į Kauno „Žalgirio“ namų rungtynes vaikai yra įleidžiami nemokamai iki 6 metų imtinai (t.y. vaikas, kuriam yra 6 metai. į rungtynes dar bus įleidžiamas nemokamai). Kitų renginių taisykles nustato atitinkamo renginio organizatorius, o jas pasitikslinti galite „Žalgirio“ arenos renginių skiltyje pasirinkę dominantį renginį.

Kaip atvykti į „Žalgirio“ areną?

Didžiųjų renginių metų prie „Žalgirio“ arenos esančios automobilių stovėjimo aikštelės yra užtveriamos ir jomis gali naudotis tik akredituoti organizatoriai, dalyviai bei VIP ložių nuomininkai. Todėl rekomenduojame į renginius atvykti viešuoju transportu arba taksi. Atvykę į stoteles „Gedimino g.“, „Studentų skveras“ arba „Griunvaldo g.“ areną pėsčiomis pasieksite per 5–10 min.

Taksi automobiliai renginių metų gali privažiuoti prie „Žalgirio“ arenos trumpam, kad išleistų arba paimtų keleivį.

Kur parkuoti automobilį atvykus į renginį?

Renginių metu automobilį galite mokamai statyti prie „Žalgirio“ arenos esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje. Įsigyti parkavimą galite „ADC parking“ svetainėje. Statyti automobilius gali tik iš anksto parkavimą įsigiję lankytojai ir tik tam automobiliui, kurį užsiregistravo „ADC parking“ sistemoje. Pagal užregistruotą automobilio numerį automobiliai bus įleidžiami tiek per Karmelitų, tiek per A. Mickevičiaus tiltą. Kontrolė ties įvažiavimais bus vykdoma automatiškai tikrinant valstybinius automobilių numerius sistemoje. Galimybės įvažiuoti ir susimokėti vėliau – nėra.

Renginių metu automobilį galite palikti prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ automobilių stovėjimo aikštelėje nemokamai iki 4 valandų, Karaliaus Mindaugo pr. ar kitose viešose automobilių stovėjimo aikštelėse Kauno miesto centre (galioja Kauno miesto parkavimo nustatyta tvarka).

Po renginių arenoje automobiliai iš „Žalgirio“ arenos ir Kauno „Akropolio“ aikštelių išleidžiami tik pasibaigus pėsčiųjų srautui per tiltus iš arenos. Priklausomai nuo žiūrovų skaičiaus renginio metu, eismas gali būt stabdomas nuo 30 iki 40 min.

Daugiau informacijos apie parkavimą rasite čia.

Kaip judėjimo negalią turintiems asmenims patekti į „Žalgirio“ areną?

Judėjimo negalią turintiems asmenims į „Žalgirio“ arenos pirmąjį aukštą patogu patekti pro atskirą įėjimą, esantį kairėje pusėje šalia pagrindinių durų. Turintiems VIP ložės arba parterio bilietus, į areną galima patekti pro nulinio aukšto VIP ložių įėjimą. Judėjimo negalią turintiems asmenims į areną patekus ne savo aukšte galima pasinaudoti liftu ir nusileisti/pakilti į reikiamą aukštą. Taip pat, šiems asmenims yra skirtos ir specialios automobilių parkavimo vietos nuliniame stovėjimo aikštelės lygyje. Jas galima pasiekti Karmelitų tiltu, leidžiantis žemyn į apatinę automobilių stovėjimo aikštelę (po stogu).

Kaip patekti į renginį, vykstantį SDG amfiteatre?

Prieš renginį, oficialioje „Žalgirio“ arenos svetainėje, organizatoriai nurodo pro kurį įėjimą bus įleidžiami svečiai. Jeigu nurodomas 1-asis įėjimas, į SDG amfiteatrą galite patekti atėję per A. Mickevičiaus pėsčiųjų tiltą, priėję juodai pažymėtą perėją, eikite ja, kol prieisite įėjimą. Jeigu nurodomas 2-asis įėjimas, reikėtų eiti už „Žalgirio“ arenos, link restorano „Sala“ arba link „Žalgirio“ arenos baseino. Prieš visus renginius lauke yra sustatomi nurodomieji ženklai, kurie padės lengviau surasti įėjimą. Taip pat aikštelėje yra balti kelio ženklai su erdvių pavadinimais ir kryptimis.

Kur galima susipažinti su salės planu?

Susipažinti su salės planu galite prie informacinio arenos plano, esančio šalia pagrindinio „Žalgirio“ arenos įėjimo, arba „Žalgirio“ arenos planų skiltyje.

Ar rūbinė „Žalgirio“ arenoje yra mokama?

Taip, „Žalgirio“ arenoje rūbinės mokestis yra 2 Eur už vieną pakabinamą drabužį.

Ko negaliu atsinešti į „Žalgirio“ areną?

Visą informaciją apie „Žalgirio“ arenos taisykles ir draudžiamų daiktų sąrašą rasite paspaudę čia.

Ar po renginio kursuoja viešasis transportas?

Po didžiųjų renginių (išskyrus renginius amfiteatre ir parodas) tiesiai nuo „Žalgirio“ arenos namo parveš specialūs viešojo transporto maršrutai, žymimi „ŽA“. Siūloma pasinaudoti šešiais autobusų maršrutais, žymimais „ŽA2“, „ŽA3“, „ŽA4“, „ŽA5“, „ŽA6“ ir „ŽA7“, kurie po renginių vyksta į skirtingus miesto mikrorajonus. Kelionė „ŽA“ maršrutų autobusais kainuoja tiek pat, kiek kelionė įprastais viešojo transporto maršrutais, juose galioja įprastiniai e. bilietai.

„Žalgirio“ arenos viešojo transporto schema

Kaip išsinuomoti ložę renginiui?

Išsinuomoti ložę renginiui galite susisiekę telefonu +370 612 78920 (darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.) arba atsiuntus užklausą el. paštu vip@zalgirioarena.lt. Susipažinkite su bendrosiomis VIP ložių nuomos sutarties sąlygomis.

„Žalgirio“ arenoje veikia „Audi“ klubas. Kas tai?

„Žalgirio“ arenos centrinėse tribūnose įsikūrusiame „Audi“ klube yra beveik 800 geriausio matomumo vietų. „Audi“ klubo abonementus įsigiję nariai turi galimybę mėgautis ypatingu patogumu bei privilegijomis, leisdami laisvalaikį ar organizuodami verslo susitikimus išskirtinėje „Audi“ klubo erdvėje.

Ar galiu įsigyti bilietą į renginį „Audi“ arba „Ramirent Premium“ klubuose nebūnant klubo nariu?

Bilietą į visus renginius galima įsigyti tiek „Audi“, tiek „Ramirent Premium“ klubuose iš siūlomų laisvų vietų – klubo nariu būti nėra būtina. Įsigiję renginio bilietą turite teises į visas klubo teikiamas privilegijas pasirinktam renginiui.

Kokios yra restorano „Sala“ darbo valandos?

Restoranas „Sala“ klientus priima darbo dienomis nuo 10 iki 17 val. Nuo 12 iki 15 val. restorane galima pasimėgauti „Verslo pietumis“, kurių menu galima rasti www.salarestoranas.lt. Norintiems iš anksto užsisakyti staliuką, galima kreiptis tel. +370 614 32542 arba el. paštu info@salarestoranas.lt.

Renginio metu restoranas „Sala“ atidaromas tuo pat metu, kaip ir durys į renginį. Į restoraną galima patekti tik turint renginio bilietą, kuris yra nuskenuojamas prie įėjimo. Turint renginio bilietą, galima rezervuoti staliuką tel. +370 614 32542 arba el. paštu info@salarestoranas.lt.

Asmenims, įsigijusiems ložės bilietus, maitinimas į ložės nuomos kainą nėra įskaičiuotas, tačiau maistą galima užsisakyti tel. +370 620 70972 arba el. paštu viplozes@salarestoranas.lt.

Turint bilietą „Audi“ klube ir norint iš anksto užsisakyti staliuką „Audi“ klubo erdvėje, galima kreiptis tel. +370 620 71846 arba el. paštu 142@amberfood.eu.

Kokios yra „Baras 11“ darbo valandos?

„Baras 11“ dirba kiekvieno renginio metu (likus 1 valandai iki renginio pradžios), Kauno „Žalgirio“ Eurolygos išvykos rungtynių metu bei trečiadieniais 18.00–21.00 val. Norint iš anksto rezervuoti staliuką arba išsinuomoti barą savo asmeninei/įmonės šventei, reikia susisiekti tel. +370 613 90715 arba el. paštu info@baras11.lt.

Kaip susisiekti su „Žalgirio“ arenos administracija?

Su „Žalgirio“ arenos administracija galite susisiekti tel. +370 37 354 401 arba el. paštu info@zalgirioarena.lt.

Ką daryti pametus daiktus „Žalgirio“ arenoje?

Pametus asmeninius daiktus „Žalgirio“ arenoje, susisiekite su arenos apsauga šiais kontaktais: +370 610 31472 arba apsauga@zalgirioarena.lt.

Arenos partneriai

Privatumo politika
Kandidatų privatumo politika
Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama susisiekiant el. paštu: privatumas@zalgirioarena.lt
Slapukų politika
© „Žalgirio“ arena, 2011-2024. Visos teisės saugomos