VIP ložės: Lietuvos širdyje – privilegijų gausa

Elitinis Europos klubų krepšinis, kvapą gniaužiantis šou ir pasaulinio lygio žvaigždžių koncertai. Ir tai – iš jaukios, privačios, išskirtinės patalpos, kurioje susirinks tik artimieji, draugai, kolegos, klientai ir žmonės, kurie svarbūs jūsų verslui.

Laukia daugiau nei 120 renginių

2018–2019 m. sezone Kauno „Žalgirio“ arenoje ketinama surengti daugiau nei 120 renginių. Didžiausioje, moderniausioje ir daugiausiai lankytojų galinčioje priimti arenoje Baltijos šalyse savo koncertus surengs Placido Domingo, Eros Ramazzotti ir daugelis kitų žvaigždžių.

Praėjusiais metais  Lietuvos krepšinio sostinėje krito Eurolygos grandai bei milijonieriai – Barselonos „FC Barcelona“, Maskvos CSKA, Atėnų „Panathinaikos“, Tel Avivo „Maccabi“ klubai. Juos nukovęs ir į Eurolygos finalo ketvertą prasibrovęs Kauno „Žalgiris“ šiemet taip pat tikisi sirgalių audringo palaikymo ir ištikimybės.

Todėl krepšinio kovoms ir renginių maratonui vos įgaunant pagreitį, „Žalgirio“ arenos VIP ložių savininkai jau dabar pratęsia sutartis, taip sutaupydami ne vieną tūkstantį eurų, o nauji klientai netrukus įsisuksiančio sezono metu dar gali pretenduoti į vos porą laisvų 20 ar 40 vietų VIP ložių.

„Kasmet arenoje vyksta daugybė įvairiausių renginių, todėl VIP ložė – patogiausia vieta stebėti aukščiausio lygio krepšinio rungtynes, koncertus bei kitus įspūdingus pasirodymus, – teigia „Žalgirio“ arenos direktorius Paulius Motiejūnas. – Svečiai, turintys VIP ložę, naudojasi atskirais įėjimais, turi galimybę įvažiuoti į mūsų aikštelę, gauna išskirtines sąlygas transliuoti reklamą, o šiemet net sulaukė ypatingų dovanų iš arenos partnerio „Impuls“ sporto klubo.“

Ložės nuoma – keliolika zuikių iškart

VIP ložės – tai privati ir išskirtinė patalpa atskirtame, antrajame arenos aukšte. Čia gali užeiti tik ložių nuomininkai ir jų svečiai.

Jiems garantuoti koncertų bilietai už mažiausią neakcinę kainą, o „Žalgirio“ rungtynes gali stebėti nepirkdami papildomo bilieto, todėl išmintingi verslininkai skaičiuodami kelis ar net keliolika ėjimų į priekį, išsinuomoję ložę, „nušauna“ ne du, o kelis ar net keliolika zuikių.

Kai didžiojoje salėje nevyksta renginiai, VIP lože galima naudotis asmeniniais tikslais. Labai dažnai įmonės surengia seminarus, pasikviečia svečius pristatymams, susitinka verslo pokalbiams savo ložėje ar net atlieka specializuotas darbuotojų atrankas.

Tai – tarsi maža, tik tau priklausanti karalystė, uždara ir patraukli erdvė tokiems susitikimams, kuriuos dažnai vainikuoja ekskursija po arenos užkulisius. Ilgalaikiam terminui išnuomotas ložes įmonės gali įsirengti pagal savo pageidavimus ir įvaizdį. Tai suteikia dar daugiau išskirtinumo, o prie VIP ložės durų paruošta lentelė su įmonės logotipu ar pavadinimu padidina įmonės nuomotojos žinomumą.

Jie mėgaujasi VIP ložių privalumais: atskiru VIP įėjimu į areną, leidžiančiu nestovėti eilėse, individualiu aptarnavimu užsisakant maistą ir gėrimus tiesiai į ložę, atskirai tik jiems įrengtu tualetu ir drabužine. Esant poreikiui „Žalgirio“ arena pasirūpina ir ložės bilietų administravimu, tad įmonėms pačioms netenka rūpintis kvietimų spausdinimu ar paskirstymu savo svečiams.

„Ilgalaikiai ložių nuomininkai puikiai išnaudoja savo įmonės poreikiams ir kitas mūsų erdves – dažnai įmonių šventės nusikelia ir į „Žalgirio“ arenoje įsikūrusį amfiteatrą, kurio nuomai suteikiame pačias geriausias sąlygas. Jie gali rinktis ir kitą erdvę svečių bei klientų pavaišinimui – Nemuno salę, esančią tame pačiame VIP ložių aukšte – sako P. Motiejūnas. – Kiekvienais metais ilgalaikių ložių nuomininkus, partnerius bei rėmėjus pasveikiname su sezono pradžia. Per pirmąsias šio sezono Eurolygos rungtynes visi VIP ložių klientai ir svečiai buvo vaišinami „Žalgirio“ ledais. Ši iniciatyva itin nudžiugino VIP ložėse susirinkusius vaikus.“

Komplimentai ir naujos galimybės

Nuo 2015 m. viena iš ložių naudojasi „Lietuvos draudimo“ kompanija.

„Ložę „Žalgirio“ arenoje nuomojame jau ketvirtą sezoną, – teigė „Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius Laurynas Šeškevičius. – „Žalgirio“ arena yra įsikūrusi Lietuvos širdyje, pačiame šalies centre, todėl tokioms įmonėms kaip mūsų, turinčioms klientų visoje šalyje, ši vieta yra itin patogi ir leidžianti į renginius pakviesti svečius iš įvairių regionų.“

Į ložę, stebėti rungtynių ar koncertų, bendrovė kviečia savo klientus, partnerius, sėkmingus projektus įgyvendinusius įmonės darbuotojus. Tai tampa neatsiejama darbuotojų motyvavimo priemone, o tai ypač aktualu dabar – kai darbuotojus išlaikyti atlyginimo nebeužtenka. Per metus ložėje apsilanko daugiau nei  tūkstantis svečių.

„Ložę nuomojame ir dėl verslo santykių gerinimo, mūsų klientų ir partnerių. Labai vertiname galimybes su jais pabendrauti tokioje neoficialioje aplinkoje. „Žalgirio“ arenoje mus žavi renginių gausa, todėl galime į juos pasikviesti ir savo darbuotojus“, – ložės privalumus išskyrė „Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius L. Šeškevičius.

Naujo sezono ypatumai

„Žalgirio“ arenos lankytojai turi galimybę ložę išsinuomoti ne tik keliems metams, bet ir renginiui ar vienam sezonui.

VIP ložėse teikiama ir profesionali maitinimo paslauga: visus svečius galima pavaišinti užkandžiais, gėrimais arba suorganizuoti furšetą. Tokia galimybe naudojasi ir trumpalaikių ložių nuomotojai, o nuo šiol jiems yra siūlomas naujas ir patogesnis paketas (VIP ložė su įskaičiuotu maitinimu) – tokiu būdu svečiai sutaupys laiko ir atvykę į renginį VIP ložėje jau ras padengtus vaišių stalus, o maloniomis renginio akimirkomis pradės mėgautis iškart, nesirūpindami dėl vaišių užsakymo.

Naujo sezono metu bus pristatyta lietuviškos patirties ložė, kurioje miesto svečiai galės ne tik prisiliesti prie didingos „Žalgirio“ komandos istorijos, pajaus krepšinio jėgos euforiją, bet tuo pačiu galės išmėginti lietuviškos virtuvės patiekalų bei ypatingų lietuviškų gėrimų skonį.

Be to, krepšinio ir kitų sporto renginių mėgėjai gali nuomotis tik sportui ir „360 laipsnių“ renginiams pritaikytas ložes, kurios nenaudojamos kitų koncertų metu. Tai – optimalus variantas įmonėms, kurių partneriai, klientai ir darbuotojai orientuoti į aukščiausio lygio Eurolygos kovas.

„Puikus praėjęs „Žalgirio“ krepšininkų sezonas žiūrovams įrodė, kad savo vieta „Žalgirio“ arenoje reikia pasirūpinti iš anksto. Taip pat pajutome, kad mūsų šalyje yra didelis arsenalas įmonių, kurių darbuotojai ar klientai orientuoti tik į krepšinio rungtynes. Kadangi visos ložės sporto renginiams iki 2018–2019 m. sezono pradžios jau buvo parduotos, padidinome tokią pasiūlą ir šiuo metu esame pasirengę išnuomoti ilgalaikei perspektyvai dar 2 ložes su garantuotomis 24-iomis vietomis krepšinio aistruoliams“, – atskleidė P. Motiejūnas.

„Žalgirio“ arenos vadovas pridūrė, kad esama ir tokių klientų, kurie drauge su kita kompanija, susijungę po du arba po tris, nuomojasi ložę ir bilietus į renginius pasiskirsto tarpusavyje. Pasak P. Motiejūno, arenos personalas yra pasirengęs išpildyti kiekvienos įmonės poreikius, kad VIP lože būtų galima naudotis kuo patogiau.

Kitos naujienos

„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius

„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius

„Žalgiris Group“renginių metu pradės naudoti daugkartinius puodelius. Plačiau »

„Žalgirio“ arena už pilietinę iniciatyvą „4 procentai“: kviečia pasirašyti peticiją už 4 proc. BVP gynybai

„Žalgirio“ arena už pilietinę iniciatyvą „4 procentai“: kviečia pasirašyti peticiją už 4 proc. BVP gynybai

„Žalgirio“ arena palaiko pilietinę iniciatyvą „4 procentai“ ir kviečia pasirašyti... Plačiau »

Arenos partneriai

Privatumo politika
Kandidatų privatumo politika
Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama susisiekiant el. paštu: privatumas@zalgirioarena.lt
Slapukų politika
© „Žalgirio“ arena, 2011-2024. Visos teisės saugomos