„Žalgirio“ arena su kaupu pateisino pramogų ir sporto centro vardą

„Žalgirio“ arenos antrieji veiklos metai dar kartą patvirtino, jog arena auga neįtikėtinais tempais. Šie pramogų ir sporto rūmai toliau išlieka didžiulės traukos centru, formuoja naujas laisvalaikio leidimo tradicijas.

Aktyvaus ir kryptingo darbo rezultatas

Nuo „Žalgirio“ arenos atidarymo jau įvyko daugiau nei 300 renginių – iš jų 189 pagrindinėje salėje ir 130 GALA amfiteatre bei kitose erdvėse. Renginius aplankė net 1,5 milijono lankytojų. Šie skaičiai – aktyvaus ir kryptingo darbo rezultatas. Nuo arenos atidarymo buvo dedamos visos pastangos, jog vieną kartą apsilankęs žmogus ateitų ir antrą, ir trečią kartą. Tuo tikslu lankytojai buvo kviečiami į įvairaus pobūdžio renginius, tiek pramoginius, tiek sporto, skirtus įvairioms socialinėms grupėms. Suteikiant galimybę visiems apsilankyti arenoje buvo organizuojami ir nemokami renginiai, ekskursijos po areną.

„Džiaugiamės, jog „Žalgirio“ arena formuoja tradicijas ir kviečia lankytojus į kasmet vykstančius renginius: M.A.M.A. muzikos asociacijos metų apdovanojimai, Liepsnojantis Kalėdų ledas, Naujųjų metų sutikimo ir krikščioniški jaunimo renginiai, – apie „Žalgirio“ arenos svarbą kalbėjo arenos direktorė Angelė Dementavičiūtė. – Ir toliau sieksime remti labiau pažeidžiamas socialines grupes, kviesime nemokamai renginiuose lankytis vaikų globos namų auklėtinius, prisidėsime prie arenos aplinkos ir Nemuno salos tvarkymo bei pritaikymo aktyviam ir kokybiškam poilsiui“.

Daugiau nei 300 renginių

Renginių skaičius tik auga – pirmaisiais metais „Žalgirio“ arenos erdvėse buvo įgyvendinta 140 renginių, antraisiais –179. Per dvejus metus arena kvietė į 12 skirtingo pobūdžio renginius: krepšinis, pasaulinio lygio žvaigždžių koncertai, parodos, motociklų krosas, šonaslydis, sunkiasvorių automobilių šou, miuziklai, cirkas, baletas, ledo šou, šokėjų pasirodymai ir kameriniai renginiai.

„Ateities tendencijos – renginių įvairovė tik augs. Žiūrovas darosi išrankesnis, tad renginių organizatoriai privalo atsižvelgti į jų norus, – prognozavo „Žalgirio“ arenos renginių vadovas Renatas Načajus. – Ir toliau arenoje sau tinkamą renginį ras tiek sporto aistruoliai, tiek muzikos mėgėjai, šeimynos su vaikais“.

Stebina užsienio žvaigždes

Tarptautiniame kontekste „Žalgirio“ arena vertinama labai aukštai dėl arenos techninių galimybių, išskirtinės lokacijos ir pritraukiamo žiūrovų skaičiaus. „Ne vienas atvykęs užsienio grupės turo vadybininkas žavisi arenos techniniu naujumu ir galimybėmis bei arenos architektūra ir moderniais sprendimais. Dažnas agentas nustemba išgirdęs, kad Kaune, kuriame gyvena apie 307 tūkst. žmonių, yra 17,5 tūkst. lankytojų talpinanti arena. Dar didesnę nuostabą kelia arenos renginiuose apsilankantis žmonių kiekis“, – pasakojo R. Načajus.

„Žalgirio“ arena jau susikūrė gerą vardą garsiausių užsienio atlikėjų gretose. Buvo išpildyti visi jų pasirodymams keliami reikalavimai. Arena sėkmingai įgyvendino ir techniškai sudėtingiausią renginį – grupės „Rammstein“ koncertą. „Renginio įgyvendinimui buvo atgabenti 26 sunkvežimiai aparatūros, beveik 60 tonų technikos pakabinta ant arenos stogo ir beveik antra tiek padėta ant grindų. Maža to, renginys vyko šalčiausią žiemos dieną“, – ekstremalias koncerto įgyvendinimo sąlygas prisiminė R. Načajus.

Dar vienas išbandymas „Žalgirio“ arenai – grupės „Red Hot Chili Peppers“ koncertas, į kurį beveik 15 tūkst. bilietų neliko per tris dienas. „Tai greičiausiai parduotas ir daugiausiai lankytojų sulaukęs koncertas, vykęs karštą vasaros dieną. Arenos vėdinimo sistemos sausakimšo renginio metu dirbo pilnu pajėgumu. Po tokių renginių galiu drąsiai sakyti, jog arena nebijo nei karščio, nei šalčio“, – konstatavo R. Načajus.

Didžiausias žvaigždes pirmaisiais metais sukvietusi „Žalgirio“ arena ir toliau veda derybas dėl kitų pasaulinio lygio atlikėjų atvykimo į Kauną. Jau oficialu – š. m. gruodžio 19 d. Kauno arenoje savo pirmąjį koncertą surengs seras Eltonas Johnas. 2014 m. kovo 21 d. atvyksta „Apocalyptica“ su orkestru iš Suomijos.

Arena atvira kasdien

„Žalgirio“ arena pirmiausia pakeitė kauniečių kasdienybę, nes gyvybė joje knibžda kasdien. Arenos „14 10“ restoranas kviečia užsukti verslo pietums, vakarais stebėti krepšinio transliacijas. Dar daugiau gyvybės įpūtė ir arenoje atsidaręs vienas didžiausių ir pažangiausių sporto ir sveikatingumo klubų Baltijos šalyse „Impuls+“. Per pirmuosius devynis mėnesius jame apsilankė 70 tūkst. žmonių, įvyko daugiau nei 2500 sporto užsiėmimų grupėse.

„Įsitikinome, kad Kauno miesto gyventojai neabejingi sportui bei gerai savijautai ir ypač dėmesingi aukščiausios kokybės paslaugomis. Žinoma, unikali vieta Nemuno saloje ir natūralios gamtos oazė greta centro kompleksui suteikia išskirtinę vertę ir kiekvieną apsilankymą klube padaro ypatingą, o tai – svarbiausia, – teigė sporto ir sveikatingumo klubų „Impuls“ vadovas Vidmantas Šiugždinis. – Savo lankytojams siūlydami inovatyviausią sporto įrangą, paremtą netradiciniais ir pažangiausiais sprendimais, įdiegdami moderniausias sporto programas ir nuolat atnaujindami bei plėsdami savo teikiamų paslaugų spektrą, prisidedame prie „Žalgirio“ arenos misijos – aktyviai vystyti ir tobulinti Lietuvos kultūrinę bei sporto aplinką“.

Kokybiško laisvalaikio tradicijos

Per dvejus veiklos metus pastebėta, jog keičiasi arenos lankytojų įpročiai. Žiūrovai atvyksta anksčiau prieš renginius ir arenoje praleidžia vis daugiau laiko, daugėja ir pietaujančių „14 10“ restorane. „Pastebėjome, kad lankytojai ieško įdomesnių, sveikesnių, šviežių užkandžių. Į tai atsižvelgiama kaip tik šiuo metu sudarant naujo sezono meniu“, – pasakojo „Žalgirio“ arenos klientų aptarnavimo vadovė Gitana Kazakevičienė.

„Žalgirio“ arena per porą metų tapo ta vieta, į kurią renkasi kokybiško laisvalaikio praleidimo išsiilgę žmonės. Į arenos renginius atvyksta ne tik kauniečiai. Į Lietuvos sporto ir pramogų epicentrą vis dažniau užsuka visos Lietuvos gyventojai, o į žymių užsienio atlikėjų koncertus – ir lankytojai iš užsienio.

„Dveji arenos veiklos metai parodė, kad žengiame teisinga kryptimi. Dėmesys kiekvienam lankytojui, kokybiški renginiai ir kitos paslaugos, noras tobulėti parodė, kad žmonės pamilo areną ir noriai joje lankosi“, – arenos lankomumo priežastis vardijo „Žalgirio“ arenos rinkodaros vadovė Vilija Bulanavičienė.

Įdomieji skaičiai

• Nuo „Žalgirio“ arenos atidarymo jau įvyko daugiau nei 300 renginių! Iš jų 189 pagrindinėje salėje ir 130 GALA amfiteatre bei kitose erdvėse.

• Per dvejus veiklos metus arenoje apsilankė jau 1,5 milijono lankytojų.

• „Žalgirio“ arena – tikra krepšinio Meka: nuo atidarymo čia jau įvyko 100 krepšinio rungtynių, dvejus metus iš eilės arena pripažinta labiausiai lankoma „Eurolygos“ arena.

• Per dvejus metus arena kvietė į 12 skirtingo pobūdžio renginius: krepšinis, pasaulinio lygio žvaigždžių koncertai, parodos, motociklų krosas, šonaslydis, sunkiasvorių automobilių šou, miuziklai, cirkas, baletas, ledo šou, šokėjų pasirodymai ir kameriniai renginiai.

• Renginys, į kurį greičiausiai parduoti bilietai, – grupės „Red Hot Chili Peppers“ koncertas. Beveik 15 tūkst. bilietų neliko per tris dienas.

• Daugiausiai lankytojų sukvietęs renginys – paroda „Rinkis prekę lietuvišką“. Per tris dienas arenoje apsilankė daugiau nei 100 tūkst. žmonių.

• Techniškai sudėtingiausias renginys – grupės „Rammstein“ koncertas: 26 sunkvežimiai aparatūros, beveik 60 tonų technikos pakabinta ant arenos stogo ir beveik antra tiek padėta ant grindų.

• Per dvejus arenos veiklos metus išgerta 216 tonų alaus ir sidro kartu sudėjus – tai sudaro daugiau nei 434,5 tūkst. bokalų.

• Populiariausias užkandis – kepta duona. Per dvejus metus suvalgyta daugiau nei 115 tūkst. porcijų, vidutiniškai per vienas krepšinio rungtynes – 1150 porcijų.

• Vidutiniškai per vieną koncertą ar krepšinio varžybas arenoje dirbo po 61 apsaugos darbuotoją, per parodas ar jaunimo krepšinio varžybas – po 20 apsaugos darbuotojų.

Atsiliepimai apie „Žalgirio“ areną

Alius Karablikovas, „Live Nation Lithuania“ direktorius
Kaune įvyko didžiausi arenose mūsų organizuoti renginiai – Marilyn Mansono, „Red Hot Chili Peppers“, Stingo, Erico Claptono koncertai. Visiems jiems puikiai tinka „Žalgirio“ arena. Ir technines arenos galimybes, ir jos išskirtinę vietą kiekvienąkart aukštai įvertino ir atlikėjai, ir jų atstovai. Tokių ar bent panašių arenų Europoje – vos kelios. O išskirtinė arenos vieta – sala didžiausioje Lietuvos upėje – visada dar labiau sustiprina įspūdį.

Remigijus Knabikas, „Medusa Concert“ vadovas
„Žalgirio“ arenoje vykstantys renginiai – sėkmingi. Kokybiškai suorganizuotas sudėtingas „Rammstein“ koncertas, taip pat puikiai arenoje skambėjo ir atrodė Lenny Kravitzas, Jamesas Bluntas, „Hurts“. Atlikėjai ypač akcentuoja gerą arenos akustiką, leidžiančią žiūrovams mėgautis kokybišku garsu. Gal todėl ir pastebėjome, kad tų pačių atlikėjų koncertai Kaune dažniausiai sulaukia daugiau žiūrovų nei kituose miestuose. Taip pat reikia pažymėti, kad lankytojams arenoje patogu: išėjimai – platūs, visur didelės erdvės, „Žalgirio“ arenoje planuojame surengti dar daug koncertų.

Vaidas Zdancevičius, „Makroconcert Lietuva“ vadovas
Koncerto sėkmė labai priklauso nuo to, kokioje erdvėje jis vyksta. Turiu pastebėti, kad dažnas koncertas „Žalgirio“ arenoje sutraukia didesnę auditoriją negu Vilniuje. Stipriausias renginys – „Monster X Truck“, nes jame buvo išnaudota daugiausia arenos galimybių: didelė aikštė (parteris), sėdėjimo vietos ovalu, arenos šviesa ir garsas. Jokioje kitoje arenoje Lietuvoje šio renginio nebūtume galėję surengti.

Darius Krasauskas, „Idėjų garažo“ vadovas
Arenos amfiteatras – tikrai ideali erdvė renginiams. Tai vieta, kurioje kiekvienas žiūrovas gauna gerą vietą, nes iš visų jų viskas matyti ir girdėti. Dėl ypač kokybiškos amfiteatro akustikos ir profesionalių darbuotojų klausytojas visada gauna didžiausią įmanomą kokybę, o atlikėjas jaučia malonumą koncertuodamas. Tokioje aplinkoje malonu dirbti ir eksperimentuoti. Greitai pristatysime tris muzikos ciklus, kurių kiekvienas susidarys iš mažiausiai penkių renginių. Amfiteatre galėsite išgirsti įvairiausios muzikos: nuo bardų iki populiarių lietuviškų grupių.

Žilvinas Švarplys, „Gera Muzika Gyvai“ direktorius
Arenos amfiteatre surengėme kelis puikius koncertus: buvo puiki atmosfera, garsas, geros vietos klausytojams. Ši erdvė yra viena geriausių, kokias teko rasti Lietuvoje. Čia gali tilpti net 400 žmonių, bet koncerte jie jaučiasi kaip nedidelėje kamerinėje erdvėje. Tai puikiausias pavyzdys, kaip turėtų atrodyti teatro salė, kurioje gali vykti aukščiausio lygio koncertai. Koncertai rudens sezonui arenos amfiteatre jau numatyti. Nenorime išduoti paslapčių, bet šioje erdvėje suskambės labai egzotiška muzika.

Other news

EuroLeague Final Four awarded to Kaunas and Zalgirio Arena

EuroLeague Final Four awarded to Kaunas and Zalgirio Arena

The 2023 EuroLeague Final Four will take place in Zalgirio... More »

The Pakrante entertainment area set to open back up besides Zalgirio Arena

The Pakrante entertainment area set to open back up besides Zalgirio Arena

Zalgirio Arena is setting up to provide the opportunity to... More »

Arena partners

Privacy policy
Kandidatų privatumo politika
For more information on the processing of personal data, please contact mail adress: privatumas@zalgirioarena.lt
Cookie policy
© „Žalgirio“ arena, 2011-2024. All rights reserved