„Žalgirio“ areną užkariauja įmonių renginiai

Nors už lango dar karaliauja auksaspalvis ruduo, „Žalgirio“ arena Kaune jau rikiuoja užsakymus didžiosioms metų šventėms. Didžiausioje Baltijos šalyse arenoje vietos randa ir pašėlusių koncertų bei sporto varžybų mėgėjai, ir jaukių vakarėlių organizatoriai.

Turbūt kiekvienas „Žalgirio“ arenos lankytojas žino pagrindinę jos erdvę – didžiąją krepšinio ir koncertų salę, tačiau ne mažiau įdomus gyvenimas verda ir mažosiose arenos erdvėse. Per metus jose įvyksta net iki 300 renginių. Nuo rimtų verslo ar mokslo konferencijų bei susitikimų, iki privačių įmonės vakarėlių, vadinamųjų „teambuilding‘ų“ ar kamerinių koncertų. Visa tai svetingai priima net kelios erdvės: nuo beveik pusę tūkstančio žmonių talpinančio „Bosca“ amfiteatro iki dar kompaktiškesnių „Nemuno“ ir VIP salių, kuriose patogiai telpa nuo keliasdešimt iki daugiau nei šimto svečių. Būtent pasiūlos įvairovė bei galimybių universalumas paverčia „Žalgirio“ areną išskirtine renkantis vietą kalėdiniam vakarėliui.

Tuo įsitikino ir mūsų kalbinti vienų didžiausių šalyje renginių organizavimo agentūrų vadovai bei įmonių, savo renginius patikėjusių arenai, atstovai.

Transformacijos – pagal įgeidžius

Daugiau nei dešimtmetį renginių organizavimu užsiimanti agentūra „Lietuvis“ – dažna „Žalgirio“ arenos viešnia. Agentūra čia yra organizavusi grandiozinius renginius 6 – 7 tūkst. svečių, bet yra ir surengusi vakarėlius 70-čiai žmonių.

„Mes dirbame visoje Lietuvos rinkoje ir puikiai žinome visas dėmesio vertas erdves. Jeigu kurioje nors jų renginį organizuojame kasmet, vadinasi, ši erdvė mums tinka. Į „Žalgirio“ areną mes grįžtame net kelis kartus per metus. Tai daug pasako“, – teigė bendrovės „Lietuvis“ direktorius Marijus Olekas.

Jo teigimu, vienas pagrindinių Kauno arenos privalumų – jos erdvių universalumas. Dažniausiai kauniečių renginiai vyksta „Bosca“ amfiteatre, tačiau neretai jie aprėpia ir šalia esantį restoraną „Sala“ bei greta besidriekiančius koridorius.

„Arena yra savotiškai unikali, nes jos erdves galima dalinti taip, kaip tau patogiau. Galima nuomotis tik amfiteatrą, galima jį jungti su restoranu bei fojė, ir netgi šiuos dalinti į atskirus plotus. Tarkime, per mūsų renginius buvo labai patogu daryti svečių pasitikimą, vadinamąją „Welcome“ dalį, koridoriuose, patį renginį – amfiteatre, o vėliau kėlėmės į restoraną. Visos erdvės buvo atskirtos šviesomis ir dekoracijomis, o tai leidžia kurti skirtingą atmosferą. Vienur reikia jaukumo, intymumo, kitur – daugiau iškilmingumo“, – pasakojo pašnekovas.

Pasak jo, pagal galimybę operatyviai atlikti įvairias erdvės transformacijas „Žalgirio“ arena yra bene tinkamiausia visoje Lietuvoje.

Neriboja fantazijos

Kita pašnekovė, įmonės „A Management“ steigėja Aušra Virkietytė, arenoje taip pat surengė ne vieną renginį. Tarp jų ir kalėdinius pokylius. Ji atkreipė dėmesį į dar vieną arenos privalumą – nepretenzingas erdves, kurias labai lengva pritaikyti reikiamai vakarėlio tematikai.

„Tarkime, jeigu darai urbanistinio stiliaus renginį, juk nesirinksi kažkokio itin pompastiško restorano. Norisi kur kas mažiau įpareigojančių, labiau prisitaikančių erdvių. „Žalgirio“ arena tuo ir stipri. Čia gauname viską ko reikia ir dar galime pasireikšti patys. O jau fantazijos tai mes turime“, – šypsojosi A. Virkietytė.

Arenos erdvėse puikiai atsiskleidžia įvairios kalėdinių vakarėlių temos. Prie betoninių ir stiklinių sienų tinka bet kokios dekoracijos, todėl leidžia sukurti unikalią atmosferą kiekvienam konkrečiam renginiui.

„Sienos stumdosi, transformuojasi, ant jų patogu klijuoti dekoracijas. Tarkime, pernai Kalėdoms darėme technologinį renginį, montavome didžiulį, 30 metrų ekraną, ten darėme projekcijas, o šiemet jau turime užsakymą dideliam kalėdiniam vakarėliui, kuriame kursime mišką. Turėtų atrodyti puikiai“, – svarstė A. Virkietytė.

Jos žodžiais, šiemetinis jų rengiamas kalėdinis vakarėlis bus gana didelis, reikės sutalpinti apie 600 svečių, tačiau arenoje tai – ne problema.

„Mums ir užsakovams labai patogu, kai nereikia sukti galvos dėl papildomų kėdžių, stalų ar televizorių. Viską gauname iš arenos, kaip ir apsaugą, šildymą, maitinimo įrangą bei kitas, atrodytų, smulkmenas, kuriomis reiktų rūpintis atskirai. Tai kainuotų ir papildomai laiko, ir pinigų“, – vardino organizatorė.

Prisiminimai – ilgam

Pašnekovai pastebi, jog mažosios „Žalgirio“ arenos erdvės šventiniu laikotarpiu yra labai paklausios, tad jų rezervavimu reikėtų pasirūpinti iš anksto.

Tuo jau pasirūpino darbo rūbais ir saugos priemonėmis prekiaujančios bendrovės „DND Talis“ atstovai. Pernai surengę kalėdinį vakarėlį per „Žalgirio“ rungtynes Eurolygoje, jie liko sužavėti, tad šiemet jau užsisakė apie pusšimtį bilietų savo klientams ir partneriams. Pačią kalėdinę šventę surengę „Nemuno“ salėje, vėliau jie persikėlė į arenos „Ramirent“ sektoriaus tribūnas, kur audringai palaikė žalgiriečius, taip prisidėdami prie jų pergalės prieš Tel Avivo „Maccabi“ ekipą, o galiausiai vėl grįžo prie šventinio stalo.

Šventišką nuotaiką sustiprino ir įmonės prekės ženklo reklama arenoje, kurią pastebėjo rungtynes žiūrėję darbuotojai. Mat atliktose apklausose net 37 proc. krepšinio mėgėjų pripažįsta, kad darbdavio reklama sporto rungtynėse – puiki investicija į įmonės prekės ženklo žinomumą, o tai didina pasididžiavimą savo įmone.

„Tokie vakarėliai ypač smagūs. Juolab, kad ne vienam mūsų tai buvo pirmas apsilankymas rungtynėse. Žinoma, vietoj to darbuotojams galima įteikti kokį suvenyrą ar skanų pyragą, tačiau mūsų dovana buvo vertingesnė, nes turi išliekamąją vertę: kiekvienam suteikė nuostabių emocijų, kurios išlieka ilgam laikui“, – pasakojo vienas bendrovės vadovų Nerijus Šimkūnas.

Patogi logistika

Jo žodžiais, dar vienas tokių renginių arenoje privalumas – patogi logistika: tiek atvažiuojant į renginį, tiek jau būnant pačioje arenoje. Prieš rungtynes užkandę ir pabendravę „Nemuno“ salėje, svečiai neišsibarsto sirgalių minioje, jiems nereikia klaidžioti ieškant įėjimo, nes šalia yra atskiri patogūs įėjimai į tribūnas.

Pašnekovui pritarė ir Lukas Švitinskas, baldų furnitūra prekiaujančios bendrovės „Ulmas“ atstovas. Kauniečio teigimu, jų įmonė kalėdinius renginius arenoje organizuoja ne pirmus metus. Pernai „Ulmo“ svečiai ir klientai rinkosi į miuziklą.

„Jei būtume susirinkę teatre, būtume susėdę, pamatę spektaklį, ir išsiskirstę kas sau, bet su savo klientais ir svečiais nespėtume net dorai pabendrauti. O arenoje mes laiką išnaudojome efektyviau. Susirinkę „Nemuno“ salėje pasistiprinome, atsipūtėme po darbų, aptarėme mums rūpimas temas. Tada VIP ložėse, pažiūrėjome miuziklą ir vėliau bendravimą vėl pratęsėme salėje“, – dėstė L. Švitinskas.

Pašnekovas liko patenkintas ir tuo, jog jiems nereikėjo sukti galvos dėl maisto. Skaniais užkandžiais bei patiekalais pasirūpino restoranas „Sala“, o šiemet kalėdinį vakarėlį baldininkai ketina pratęsti „Žalgirio“ arenoje įsikūrusiame „Bare 11“.

Kitos naujienos

Prieš krepšinio aistras „Žalgirio“ arenoje – naudingos verslo pamokos

Prieš krepšinio aistras „Žalgirio“ arenoje – naudingos verslo pamokos

„Žalgirio“ verslo klubas jau lapkričio 19-ąją siūlo unikalią galimybę. Plačiau »

Žiūrovų laukia ypatinga Eurolygos dviguba savaitė „Žalgirio“ arenoje

Žiūrovų laukia ypatinga Eurolygos dviguba savaitė „Žalgirio“ arenoje

„Žalgirio“ arenoje bus žaidžiamos Eurolygos dvigubos savaitės rungtynės. Plačiau »

Arenos partneriai

Privatumo politika
Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama susisiekiant el. paštu: privatumas@zalgirioarena.lt
Slapukų politika
© „Žalgirio“ arena, 2011-2019. Visos teisės saugomos
Sprendimas: Gamadigi