VIP ložės – tarsi uždara karalystė verslo ryšiams stiprinti

Elitinis Europos klubų krepšinis, kvapą gniaužiantis šou ir pasaulinio lygio žvaigždžių koncertai. Ir tai – iš jaukios, privačios, išskirtinės patalpos, kurioje susirinks tik artimieji, draugai, kolegos, klientai ir žmonės, kurie svarbūs jūsų verslui.

Laukia apie 120 renginių

2017-2018 m. sezone Kauno „Žalgirio“ arenoje ketinama surengti net 120 renginių. Didžiausioje, moderniausioje ir daugiausiai lankytojų galinčioje priimti arenoje Baltijos šalyse savo koncertus surengs Nelly Furtado, Sting, Andrea Bocceli, Queen su Adamu Lambertu, Sarah Brightman ir daugelis kitų žvaigždžių.

Praėjusiais metais Eurolygos grandus bei milijonierius –Barselonos „FC Barcelona“, Maskvos CSKA, Atėnų „Panathinaikos“, Vitorijos „Baskonia“, Milano „EA7 Emporio Armani“, Tel Avivo „Maccabi“ – nukovęs „Žalgiris“ šiemet taip pat tikisi sirgalių audringo palaikymo ir ištikimybės.

Todėl vasarai dar nepasiekus apogėjaus, Kauno „Žalgirio“ arenos VIP ložių savininkai jau dabar pratęsia sutartis, taip sutaupydami ne vieną tūkstantį eurų, o nauji klientai net netrukus prasidėsiančių atostogų įkarščio metu dar gali pretenduoti į vos porą laisvų 20 ar 40 vietų VIP ložių.

„Kasmet arenoje vyksta daugiau nei 100 renginių, todėl VIP ložė – patogiausia vieta stebėti aukščiausio lygio krepšinio rungtynes, koncertus bei kitus įspūdingus pasirodymus, – teigia „Žalgirio“ arenos direktorė Asta Ivanauskienė. – Svečiai, turintys VIP ložę, naudojasi atskirais įėjimais, turi galimybę įvažiuoti į mūsų aikštelę, gauna išskirtines sąlygas transliuoti reklamą“.

Tiesa, krepšinio ir kitų sporto renginių mėgėjai gali nuomotis tik sportui ir „360 laipsnių“ renginiams pritaikytas ložes, kurios nenaudojamos kitų koncertų metu. Tai – optimalus variantas įmonėms, kurių partneriai, klientai ir darbuotojai orientuoti į aukščiausio lygio Eurolygos kovas.

Ložės nuoma – keliolika zuikių iškart

VIP ložės – tai privati ir išskirtinė patalpa atskirtame, antrajame arenos aukšte. Čia gali užeiti tik ložių nuomininkai ir VIP abonementų savininkai.

Jiems garantuoti koncertų bilietai už mažiausią neakcinę kainą, o „Žalgirio“ rungtynes gali stebėti nepirkdami papildomo bilieto, todėl išmintingi verslininkai skaičiuodami kelis ar net keliolika ėjimų į priekį, išsinuomoję ložę, „nušauna“ ne du, o kelis ar net keliolika zuikių.

Kai didžiojoje salėje nevyksta renginiai, VIP lože galima naudotis asmeniniais tikslais. Labai dažnai įmonės surengia seminarus, pasikviečia svečius pristatymams, susitinka verslo pokalbiams savo ložėje.

Tai – tarsi maža, tik tau priklausanti karalystė, uždara ir patraukli erdvė tokiems susitikimams, kuriuos dažnai vainikuoja ekskursija po arenos užkulisius. Ilgalaikiam terminui išnuomotas ložes įmonės gali įsirengti pagal savo pageidavimus ir įvaizdį. Tai suteikia dar daugiau išskirtinumo.

Jie mėgaujasi VIP ložių privalumais: atskiru VIP įėjimu į areną, leidžiančiu nestovėti eilėse, individualiu aptarnavimu užsisakant maistą ir gėrimus tiesiai į ložę, atskirai tik jiems įrengtu tualetu ir drabužine. Esant poreikiui „Žalgirio“ arena pasirūpina ir ložės bilietų administravimu, tad įmonėms pačioms netenka rūpintis kvietimų spausdinimu ar paskirstymu savo svečiams.

„VIP ložių svečiai gali pasinaudoti privilegija ir vieną kartą metuose savo ložę paversti šventine. Priklausomai nuo įmonės poreikių, dekoruojame ložę, pasveikiname svečius kube ir džiuginame kitomis staigmenomis“, – sako A.Ivanauskienė. – Be to, stengiamės, kad mūsų VIP ložių klientai smagiai pradėtų naująjį sezoną ir ypatingai pajustų metų pabaigos šventes“.

Besinaudojančių ložėmis komplimentai

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ savo ložę turi nuo pat „Žalgirio“ arenos įsikūrimo.

„Vienas svarbiausių argumentų buvo tas, jog čia mūsų klubo namų arena. Esame ilgamečiai „Žalgirio“ krepšinio komandos rėmėjai, tad drauge su klientais ir partneriais stebėti krepšinio rungtynes – ir privilegija, ir būtinybė“, – teigė „Gjensidige“ generalinis direktorius Marius Jundulas.

Į ložę, stebėti rungtynių ar koncertų, bendrovė kviečia savo klientus, partnerius, sėkmingus projektus įgyvendinusius įmonės darbuotojus. Tai tampa neatsiejama darbuotojų motyvavimo priemonė, o tai ypač aktualu dabar – kai darbuotojus išlaikyti atlyginimo nebeužtenka. Per metus ložėje apsilanko virš tūkstančio svečių.

„Bendravimas gražioje vietoje, stebint aukštos kokybės renginius mums padeda stiprinti ryšius, parodyti pagarbą partneriams ir darbuotojams“, – aiškino M.Jundulas.

Draudimo bendrovės vadovas atkreipė dėmesį ir į išskirtines reklamos galimybes, kurias specialiomis sąlygomis siūlo arena, kaip pavyzdžiui, milžinišką LED ekraną ant fasado vienoje judriausių Kauno vietų.

VIP ložėse teikiama ir profesionali maitinimo paslauga, kur visus svečius galima pavaišinti užkandžiais, gėrimais arba suorganizuoti furšetą.

„Lapkričio, gruodžio ar sausio mėnesiais, kai įmonės nori paminėti kalėdines šventes, kuriose susirenka daugiau svečių nei yra vietų ložėse, visada pasiūlome tam patrauklią ir greta įrengtą salę, – dar vieną patogumą išskyrė A.Ivanauskienė. – Planuojame nuo naujojo sezono VIP ložių nuomininkams pasiūlyti ir daugiau naujovių, kurios suteiks ložių svečiams dar daugiau patrauklumo.“

Kitos naujienos

Arenos partneriai

© „Žalgirio“ arena, 2011-2017. Visos teisės saugomos
Sprendimas: Gamadigi